خاطرات تلخ
نوشته شده توسط : محمد

قیمت چای ساز

قیمت چای ساز

 

 

اگر سری به بازار زده باشید  و دنبا محصولات چای ساز و قهوه جوش باشید خواهید داید که تنوع کالا در این محصولات بسیار زیاد بوده و مدل ها  و برندهای مختلفی  در ویرین مغازه ها به چشم می خورد.اگر در مورد قیمت چای ساز  سوال کرده باشید باز هم خواهید دید که بسیار  متفاوت بوده و تقریبا می توان گفت هر مدل قیمت مخصوص به خود را دارد.حال ما می خواهیم در فروشگاه سامان خرید محصولی را معرفی نماییم که بسیاری از افراد می توانند با توجه به نحوه قیمت گذاری اش آنرا تهیه کرده و از یک چای ساز و قهوه جوش خوب و با کیفیت در منزل استفاده نمایند.

 

اصولا قیمت چای ساز بیشتر از انگه به مسائل فنی و کیفیتی بر گردد  امروزه بیشتر به برند ان می گردد و در واقع برندهای معروف با قیمت های بالایی که برای محصولاات خود در نظر گرفته اند می خواهند هزینه های تبلیغات و برندسازی خود را نیز از این طریسق در بیاورند..یک چای ساز خوب باید بتواند در کترین زمان ممکن آب را به جوش آورد و بدون اینکه به ان طعمی خاص دهد چایی خوشمزه و درجه یکی را دم کند.دقیقا این محصول نیز در عرض ۲۰ تا ۳۰ ثانیه می تواند برای  شما آب را به جوش اورد و این یعنی  صرفه جویی در زمان برای شما.

 

در مورد قیمت چای ساز فوق باید بگوییم که با توجه به اینکه از برند معورفی برای سات ان استفاده نشده پس بسیار مقرون به صرفه بوده و واقعا می تواند وسیله ای مفید در منزل شما باشد. ما کیفیت و مقاوم بودن این دستگاه را تضمین می کنیم و چنانچه در حسن ارسال برای آن مشکلی ایجاد شود انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.جنس بدنه ان به قدری محکم اسیت که گویی از مواد نشکن ساخته شده است.شما همین الان می توانید با کلیلک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نموده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود ردیافت نمایید.

 

در مورد محصولات مشابه این دستگاه  نیز باید گفت که بعضا مشاهده شده است که کالاهایی بدون کیفیت و دقیقا مشابه همین کالا در حال عرضه  می باشد پس مراقب باشید که در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید چای ساز خود نمایید.همچنین در مورد قیمت چای ساز فوق نیز همانطور که ملاحضه می کنید بسیار متعادل بوده و اصلا برای تهیه چنینی کالایی گران نی باشد.از این پس اگر حتی مهمان سر زده ای داشته باشید دیگر جای هیچ  گونه نگرانی نخواهید داشت چرا که در یک چشم بر هم زدن می توانید با این محصول هم چای و هم قهوه  بسیار خوشمزه ای را اماده نمایدی و از مهمان خود پذیرایی نمایید.در صورت تمایل به خرید تلفنی نیز می توانید همین الان به شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

گیرنده دیجیتال

 گیرنده دیجیتال

 

 

 

در چند سال پیش  اگر کمی به عقب تر برگردیم در آن زمان هر زمان که می خواستیم به تماشای برنامه های تلویزیون بپردازیم به جز تماشای برنامه تماشای برفک و نویز هم جز لاینفک  ان بود و تقریبا همه به آن عادت کرده بودیم و کسی هم اعتراضی نداشت.اما هر چه رو به جلو تر امادیم با پیشرفت تکنولوژی بشر شاهد تصاویری نه تنها بدون برفک بلکه با کیفیت های باور نکردنی و فوق العاده بالا بودیم.در واقع در سری جدید تلویزیون ها به جای دریافت امواج آنالوگ امواج را به صورت دیجیتال دریافت کرده و بر همین اساس دیگر خبری از نوسز و برفک های چند سال پیش نیست.محصولی هم که ما می خواهیم به شما معرفی کنیم بی ارتباط با موضعی که گفتیم نیست.شما برای دریافت امواج دیجیتال احتیاج به یک گیرنده دیجیتال دارید و دقیقا این همان محصولی است که ما برا ی شما در نظر گرفته ایم.

 گیرنده دیجیتال

 

این محصول نه تنها یک گیرنده دیجیتال است بلکه در واقع می تواند شرایطی را فراهم آورده که شما از این پس در هر کجا که خواستید براحتی به تماشای تلویزیون بپردازید.در واقع این گیرنده مخصوص کامپیوتر  لپ تاپ است و می تواند قابلیت یک تلویزیون همراه را برای کامپیوتر شما بوجود آورد.شما با داشتن گیرنده دیجیتال می توانید آنرا با اتثال به درگاه یو اس بی کامپیوترتان هر زمان که خواستید تمام شبکه های دیجیتال را براحتی دریافت نموده و بدون هیچ گونه پارازیتی از تماشای ان لذت ببرید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی گیرنده دیجیتال را فراهم آورده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به خرید این محصول نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما با وجود  این محصول دیگر هیچ برنامه تلویزیونی را از دست نخواهید داد چرا که یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه ضبط برنامه های مورد نظر شما است. هر زمان که خواستید تنها با یک دکمه می توانید برنامه مورد نظرتان را ضبط کنید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه دارای یک آنتن بسیار کوچک است که بروی خود گیرنده قرار گرفته و در واقع عملیات دریافت امواج دیجیتال توسط این انتن با قدرت بالا انجام می شود.کافیست تا انتن را به درگاه یو اس بی متصل نمایید و قبل از کار ابتدا سی دی راه انداز ان را درون دستگاه گذاشته و برنامه مورد نظر را نصب نمایید و بعد از این کار براحتی می توانید ۱۴ کانال دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا دریفات نمایید. شما از این پس حتی برای پخش تصاویر تلویزیونی نیاز به برق شهر هم ندارید . کافیست تا لپ تاپ شما شارژ باتری داشته باشد  به همیئ راحتی می توانید تمام  شبکه های مورد نظرتان را دریافت کنید.

 گیرنده دیجیتال

 

بسیاری از خریدراان فکر می کنند چون این گیرنده دیجیتال قرار است به لپ تاپ و یا کامپیوتر متصل شود پس حتما برای دریافت برنامه های تلویزیونی احتیاج به اینترنتی هم دارد.باید رد جواب بگوییم خیر به هیچ عنوان شما احتیاج به اینترنت ندارید و به راحتی فقط توسط همین گیرنده می تواند امواج دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا دریافت نمایید.همین الان می توانید به شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خرید خود را اعلام نمایید. دقت کنید محصولی که ما برای شما با عنوان گیرنده دیجیتال ارسال می کنیم دارای گارانتی معتبر مادیران بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت کمی گران تر از سایر گیرنده هایی است که تبلیغات انرا در سایر سایت ها ملاحضه خواهید کرد. محصولات دیگر سایت ها معمولا از برندهای متفرقه بوده و بدون گارانتی عرضه می گردد اما محصولی که به شما ارائه داده ایم اولا از گارانتی مادیران برخوردار است و دوما به هیچ وجه از برندهای متفرقه استفاده نشده و بالاترین کیفیت ممکن را به شما ارائه می دهد.

 گیرنده دیجیتال

پس دقت کنید تا در هنگام خرید گیرنده دیجیتال تنها به ارزان بودن کالا  توجه نکنید و به صرف اینکه مثلا فلان سایت دارد این محصول را ده هزار تومان ارزان تر می دهد اقدام به خرید نکنید..اول از فروشنده تقاضای گارانتی معتبر شرکتی نمایید و در صورت نداشتن به هیچ به سمت خرید چنین محصولاتی نروید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

مروارید عشق

 مروارید عشق

 

 

این روزها هر جا که در اینترنت سرک بکشید خواهید دید که گوشه ای از سایت را به تبلیغ محصولی با نام مروارید عشق اختصاص داده اند,و با آب و تاب حسابی درباره این محصول صحبت کرده اند.امروز ما نیز در مجموعه سامان خرید می خواهیم اطلاعاتی کامل و مفید درباره محصول مروارید عشق در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم.محصول فوق به دو صورت ست کامل و نیم ست در بازار موجود بوده واگر بخواهیم محتویانپت درون بسته را برای شما بیشتر تشریح کنیم باید بگوییم که از یک کنسرو درب بسته که درون آن یک صدف واقعی است تشکیل شده است.

 مروارید عشق

 

 

در درون این صدف همان مروارید عشق قرار گرفته است که دارای رنگی خاص است,مثلا ممکن است بسته سفارشی شما مروارید ان به رنگ قرمز -آبی-مشکی-سفبد باشد و هیچ کس نمی داند که درون صدف چه می گذرد و چه مروارید آن چه رنگی است.در کنار این صدف نیز یک زنجیر و یک گردن آویز وجود دارد.شما زمانیکه صدف را باز کردید باید مروارید درون انرا در گردن اویز قرار داده و سپس می توانیدانرا بوسیله زنجیز موجود به گردن خود بیاندازید.البته یادمان رفت بگوییم که ست کامل دارای یک جفت گوشواره نیز می باشد.

دقیقا فرق ست و نیم ست در همین گوشواره ها است. در واقع در پکیج نیم ست خبری از گوشواره ها نیست.پس دقت کنید حتما هنگام سفارش اگر ست کامل می خواهید این نکته را به فروشنده متذکر شوید.چرا که در اکثر فروشگاه های اینترنتی تنها محصول مروارید عشق به صورت نیم ست موجود بوده و فروشنده بر فرض اینکه شما نیز نیم ست می خواهید همان را برایتان ارسال می کند.البته خوشبختانه کلیه محصولات موجود در سامان خرید به صورت تمام ست بوده و از این بابت اصلا جای نگرانی نیست.شما برای ثبت سفارش خود کافیست تا دکمه خرید پستی کنار محصول را کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. لابته ما دو شماره تلفن نیز قرار داده ایم تا در صورت تمایل با تماس تلفنی نیز بتوانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.کافیست با تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید.

 مروارید عشق

 

 

از محصول مروارید عشق  بیشتر به عنوان یک هدیه و کادوی تولید و نامزدی استفاده می کنند.چرا که انصافا دارای پکیج بسیار شیک و زیبایی بوده و چون محصولی منحصر به فرد و جدید به شمار می رود پس گزینه ای مناسب جهت هدیه دادن است.همانطور که در بالا نیز خدمتتان عرض کردیم رنگ بندی محصول دست ما نیست و شما در واقع با خرید این محصول دارید شانس و طالع خود را امتحان می کنید.هر رنگ نشانه و معنی خاصی در بر دارد و باید دید که چه سرنوشت و طالعی در انتظار شما خواهد بود.بعضی از دوستان از ما سوال کرده اند که آیا در پکیج مروارید عشق

انگشتر نیز وجود دارد؟

 مروارید عشق

 

باید در جواب این سوال بگوییم خیر .همانطور که قبلا نیز عرض کردیم تنها گوشوراه و گردن اویز و زنجیر و مروارید درون پکیج است و هیچ کدام از بسته های اصلی دارای انگشتر نیستند.گفتیم بسته های اصلی.دقت نمایید که این کالا توسط برخی از فروشگاه های اینترنتی با قیمت پایین تر در حال فروش است و تنها دلیل آن هم کیفیت پایین و تقلبی بودن کاالای انها می باشد. همیشه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر کیفیت را فدای  آن نکنید.مخصوصا اگر بخواهید که این محصول را هدیه بدهید که مطلقا به سمت کالاهای بی کیفیت و ارزان قیمت نروید.

شما در هر کجای کشور که باشدی ما با توجه به قرار با شبکه پستی براحتی می توانیم در کمتر از چند روز بسته شما را به آدرس مورد نظرتان ارسال نماییم.در ضمن ما کلیه محصولات موجود در سامان خرید را برسی دقیق خواهیم کرد تا از نظر سلامت آنها اطمینان حاصل کنیم و سپس برای مشتریان ارسال می کنیم.همچنین مزیت خرید از سامان خرید وجود گارانتی تعویض برای کالاهای معیوب بوده و اگر در حین ارسال مروارید عشق بسته دچار مشکل شود ما بدون  هیچ هزینه ای آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

همکاران ما در فروشگاه سامان خرید تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا در نهایت بتوانند با خدمات رسانی خوب و به موقع رضایت خاطر شما خریدراان محترم راجلب نمایند.و امید است تا با اطمینانی که به سامان خرید می کنید خرید های خود را از این به بعد از سمت ما انجام دهید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

زبان نصرت

زبان نصرت

 

 

هر روز بر جمع علاقه مندان به یادگیری مکالمه انگلیسی در ایران افزوده می شود و اگر سری به بازار زده باشیم شاهد ان هستیم که انواع و اقسام متدهای مختلف یادگیری زبان را می توان یافت که واقعا آدم را در انتخاب نهایی سر در گرم می کند.در میان این همه روش اموزش کدام را باید انتخاب کرد؟ چگونه می توان با کمترین زمان ممکن بهترین بازدهی را به ارمغان آورد؟

آیا روشی اختراع شده است تا همه بتوانند با هر شرایطی که دارند و با هر سطی که هستند اموزش انگلیسی را شروع کنند؟

همه به دنبال این سوال هستیم که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

آیا یادگیری زبان انگلیسی را می توان با متدی جدید به راخت روش ممکن به هم آموزش داد؟

 

زبان نصرت

 

 

پاسخ تمام سوالات شما را با تنها متدی که می توان پاسخ داد متد نصرت می باشد.ما در فروشگاه سامان خرید برای تمام محصولات خود امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید به بخش اموزش انگلیسی سایت مراجعه کرده و از محصولات ما در این زمینه دیدن نمایید.یکی از این محصولات ویژه زبان نصرت می باشد که هر سه ورژن آن یعنی  سری ۱ و۲و۳ در این مجموعه قرار داده شده و شما می توانید براحتی و با ارزان ترین قیمت مجموعه خود را خرید نمایید.

 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت ۱ و ۲ و ۳ کاملترین نسخه از متد اموزش زبان نصرت در بازار میباشد که شما میتوانید با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن درس های آن به مهارت کاملی در مکالمه زبان انگلیسی دست پیدا کنید.
روش نوین آموزش زبان نصرت یکی از سریعترین و وفقترین روش های اموزش زبان انگلیسی است که به همت اساتید آموزشگاه زبان نصرت به زبان فارسی تبدیل شده است تا راهی باشد برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای علاقمندان و مشتاقان به آموزش زبان با تاکید بر مهارت در مکالمه زبان انگلیسی
زبان انگلیسی نصرت ۱-۲-۳
+ آموزش تقویت حافظه نصرت
+ اموزش زبان انگلیسی برای موبایل
+ آموزش تقویت حافظه برای موبایل

 

زبان نصرت

 

 

 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت

 

بدون نیاز به کتاب و جزوه
نه بخوانید! نه بنویسید! فقط گوش دهید و تکرار کنید و یاد بگیرید !!
آموزش سریع ومکالمه زبان از سطح مقدماتی تا پیشرفته با نصرت
به انضمام آموزش تقویت حافظه نصرت در حین یادگیری
قابل استفاده در دستگاههای پخش خانگی و موبایل و کامپیوتر
تکرار مدون و برنامه ریزی شده مطالب آموزشی در فواصل زمانی مختلف
قابل استفاده برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی به زبان – از کودکان تا بزرگسالان

 

 

 

یادگیری زبان با روش نوین آموزش زبان نصرت

 

با نصرت زبان مورد علاقه خود را زود یاد بگیرید و دیر فراموش کنید

 

خرید آموزش زبان نصرت

 

یادگیری زبان با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن به تمرینات در ۹۰ روز

 

روش معجزه آسای آموزش نصرت توسط یک دانشمند زبان شناس انگلیسی برای کمک به علاقمندان به فراگیری اموزش زبان انگلیسی اختراع شد و به سرعت در سرتاسر دنیا مورد استقبال و توجه قرار گرفت.
موسسه آموزش زبان نصرت در ایران این روش نوین در آموزش زبان را به فارسی ترجمه کرده و در اختیار فارسی زبانان عزیز قرار داده است.

زبان نصرت

 

 

فراموش نکنــــید که از برترین مزیت های متد آموزش زبان نثرت نسبت به روش های مشابه آموزش زبان های خارجی سرعت غیر قابل تصور یادگیری و عدم فراموشی سریع دروس قبلی با کمک متد لایتنر است که این مزایا روش آموزش زبان نصرت را به ابزاری کارامد برای دانش آموزان و دانشجویان و مسافران خارج از کشور تبدیل کرده است.

آموزش انگلیسی نصرت در ۹۰ روز آخرین روشی است که در دنیا در زمینه آموزش زبان انگلیسی پدید آمده است. این روش که بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست . شما بعد از تهیه این مجموعه و شنیدن دروس آن طبق متد خاص به آن چه  چیزی می آموزید ؟ و چه تغیری در زبان شما روی میدهد ؟

 

شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به  راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار نمائید. احساس میکنید معجزه ای روی داده است .  چیزی که بعد از سالها با کمترین هزینه محقق خواهد شد  . بسته آموزشی نصرت که شامل ۴۵ عدد نوار کاست بوده که جهت کاهش هزینه ها به سی دی تبدیل گردیده است.

 

مکالمه زبان انگلیسی نصرت

در ویرایش جدید سی دی ها با تکنولوژی جدید با کیفیت فوق العاده بالا  آماده شده است و همچنین بوسیله هم کامپیوتر و هم   وی سی دی  قابل استفاده میباشد. دراین روش تدریس نه نیاز به تمرین هست و نه نیاز به دوبار گوش کردن و نه نیاز به نوشتن   در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید  بلکه این دروس با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است  انگلیسی را به شما خیلی آسان می آموزد  تنها باید گوش کنید و تمرین نمائید.اما راز موفقیت این متد چیست ؟

 

این متد معجزه میکند ! چون با شخص شما طرف نمیشود  بدون آنکه احساس کنید با مغز شما طرف میشود ! کلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تکرار میشود و شما آنها را می آموزید بدون آنکه خودتان بفهمید چطوری ! راز آن در زمانهای خاص است که فرمولش هیچگاه  لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یک فایل صوتی  MP3  دارید و مرور کنید و فاصله های زمانی نباید از بین رود( برای هر روز فقط یک درس را گوش دهید. به همراه سی دی ترجمه لغات اصلی زبان نصرت بصورت متنی و صوتی .

 

زبان نصرت

 

 

 

بعلاوه سی دی های تمرینات صوتی انگلیسی نصرت که در سال ۲۰۰۸  از موسسه پیمزلر  مخترع  این روش به این مجموعه  اضافه شده است و سرعت فراگیری را به مراتب از ویرایشهای گذشته بالاتر می برد . مجموع سی دی های  تمرینات صوتی زبان نصرت انحصارا” از طرف این شرکت تقدیم می گردد و در هیج جای دیگری ارائه نمی شود!و

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

بازیابی اطلاعات سیم کارت

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

 

تا به حال به این فکر کرده یاد که اگر روزی سیم کارت شما دیگر اطلاعاتش پاک شود و هیچ دسترسی به شماره تلفن ها و پیامک های درون ان نداشته باشید باید چه کار کنید؟آیا می دانید مکن است با پاک شدن اطلاعات مهم شما از سیم کارتتان چه مشکلات بزرگی برایتان رخ دهد؟ آیا فکر می کنید بازیابی  اطلاعات سیم کارت ممکن و امکن پذیر است؟باید خدمتتان عرض کنم که برای این مشکل بزرگ روش ها و راه حل های مختلفی وجود دارد که شاید در مرحله اول همه به فکر استفاده از نرم افزار های ریکاوری باشند.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

اما به شدت توصیه می کنیم که در این مورد زیاد عجله نکنید و برای بازیابی  اطلاعات سیم کارت از روش های نرم افزاری استفاده نکنید چرا که ممکن است علاوه بر پاک شدن کل اطلاعات   و عدم بازگردانی انها حتی سیم کارت شما در این روش آسیب ببینید و مجبور به تعویض آن شوید.ما بهترنی روش ممکن برا این کار را استفاده از سیم کارت ریدر می دانیم.محصولی که می تواند راحت تر از ان چیزی که فکرش را می کنید به کمک شما امده و در عرض چند دقیهق تمام اطلاعات پاک شده را به سر جای خود بازگرداند.بله تنها روش مطمئن و تضمین شده که بارها و بارها جواب داده است و توانسته برای بازیابی  اطلاعات سیم کارت بسیار مفید باشد استفاده از همین وسیله است.سیم کارت ریدر محصولی است که علاوه توانایی باز گرداندن اطلاعات سیم کارت شما می تواند در زمانی که هنوز چنین اتفاقی برای شما رخ نداده از اطلاعات موجود در سیم کارت یک بک آپ گرفته و در این مواقع از ان براحتی استفاده نمایید.همچنین از این وسیله می توانید به عنوان یک رم ریدر همه کاره نیز بهره ببرید رچا که تقریبا می توان گفت که قادر به خواندن انواع و اقسام رم های مختلف است.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیم کارت ریدر های موجود در بازار را رد سایت قرار داده ایم محصولی که به صورت ۱۰۰% تضمین می تواند در بازیابی  اطلاعات سیم کارت شما مفید واقع شود و در عرض چند دقیقه  دوباره همه چیز را به حالت اول بازگرداند.به همراه این محصول یک سی دی نصب هم خواهیم داد که قبل از آن می بایست ابتدا سی دی را درون کامپیوتر خود گذاشته و برنامه آنرا نصب نمایید و سپس دستگاه را به یو اس بی کامپیوترتان متصل نموده و براحتی از ان استفاده کنید.

دقت کنید که بازیابی  اطلاعات سیم کارت بسیار مهم و حساس است و اگر اشتباهی رخ دهد به دلیل حساس بودن سیم کارت علاوه بر اینکه ممکن دیگر هیچ وقت به شماره تلفن ها و پیانمک های خود دسترسی پیدا نکنید می بایست احتمالا به دنبال تعویض سیم کارت خود نیز باشید.پس برای صرف هزینه چند هزیار تومانی خرید این دستگاه این ریسک را به جان نخرید و به دنبال روش های نرم افزاری نباشید.همکاران ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین محصولات ریکاوری را در این زمینه برایتان قرار داده اند و براحتی و از طریق خرید پستی می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

 

از این محصول یعنی سیم کارت ریدر می توانید به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی برای دوستان خود استفاده نمایید.چرا که امروزه همه از موبایل استفاده می کنیم و در هر خانه حداقل چندین سیم کارت وجود دارد و می توان گفت که به در هر خانه ای می خورد و مکن است روزی هر کسی نیاز به بازیابی  اطلاعات سیم کارت خود داشته باشد.پس از نظر کاربردی بودن ان می توان به عنوان یک محصول خوب و مفید به ان نیز نگاه کرد.ما محصولات ارسالی از فروشگاه سامان خرید را به صورت تضمینی گارانتی خواهیم کرد و قبل از ارسال نیز همه انها تست فنی خواهند شد و چنانچه در حین ارسال برای کالای شما مشکلی بوجود بیاید به صورت رایگان برایتان یک دستگاه نو ارسال خواهیم کرد.با خرید از مجموعه سامان خرید می توانیدتجربه یک خرید موفق را داشته باشید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

ژل افزایش دهنده قد

ژل افزایش دهنده قد

 

 

 

شاید شما هم گاهی اوقات درگیر این موضوع شده باشید که اگر کمی قدتان از  چیزی که الان هستید بلندتر بود بهتر می شد و شاید :.7-گر فقط چند سانتیمتر بلند تر بودید بسیاری از مشکلات شما برطرف می شد.اولین فکری که هر کسی می کند این است که به دنبال قرص ها و داروهای افزایش قد باشد .خوب نفی نمی کنیم و نمی خواهیم بگوییم که اصلا این  قرص ها کارایی ندارند و دروغ هستند اما اولا باید هزینه های بسیار زیادی را انجام دهید و دوم اینکه منتظر عواقب آن نیز باشید.ما امروز روشی را می خواهیم به شما معرفی کنمی که با استفاده از ان براحتی و در همان لحظه افزایش قد ۵ سانتی متری پیدا خواهید کرد.شما می توانید از ژل افزایش دهنده قد استفاده نمایید و بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود از این پس هر جا که می روید همه شما را بلندتر از  ان چیزی که قبلا بوده اید خواهند دید.

 

نه عوارضی و نه هیچ گونه مشکلی برای شما پیش خواهد امد و براحتی می توانید در هر سنی که هستید چه آقا و چه خانم از ژل افزایش دهنده قد استفاده کرده و به ان چیزی که می خواستید راحت تر از حد تصور دست یابید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به این محصول شرایطی را فراهم کرده ایم که می توانید تنها در چند لحظه اقدام به سفارش این کالا نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید و در عرض چند روز آنرا دریافت نمایید.کیفیت ژل افزایش دهنده قد عرضه شده در سامان خرید درجه یک بوده و به صورت تضمینی خدمتتان ارائه می گردد.

 

 

 

این محصول دارای درجات کیفی مختلفی است و متاسفانه کالاهایی با کیفیت های بسیار پایین نیز در حال عرضه شدن در بازار هستند پس هنگام خرید مراقب باشید که از کدام فروشگاه اقدام به خرید می کنید.ما  تضمین می کنمی اگر محصول فوق دچار مشکل و خرابی بود انرا به صورت اریگان برایتان تعویض کنیم.نحوه استفاده از ژل افزایش دهنده قد بسیار راحت است و همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید کافیست تا انرا درون کفش های خود قرار دهید و بدون اینکه در راه رفتن شما تغییری ایجاد شود و مشکلی برای شما بوجود آید و بدون اینکه کسی متوجه شود می توانید از ان به هر اندازه که خواستید استفاده نمایید.

 

خوبی این محصول این است که علاوه بر اینکه در راه رفتن شما مشکلی ایجاد نمی کند بلکه حالت و فرم آن طبی بوده و  راه رفتن را برای شما راحت تر و لذت بخش تر خواهد کرد.برای سفارش تلفنی این کالا نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما بگویید.همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار خوب برای دوستان و عزیزانی که فکر می کنید دوست دارند تا قدشان چند سانتی بزرگتر شود استفاده کنید.هم هزینه ان مقرون به صرفه است و هم کارایی بسیار بالایی دارد و قطعا همه از ان استقبال خواهند کرد.

 

 

شما به جای صرف هزینه های زیاد و تلف کردن وقت خود برای روش های شیمیایی  می توانید در چند لحظه تا ۵ سانتی متر افزایش قد را تجربه نمایید و برای همیشه بدون اینکه کسی متوجه شود از ژل افزایش دهنده قد در مکان های مختلف استفاده نمایید.مثلا در مراسم عروسی و مراسمات مختلف که دوست دارید جذاب تر و منحصر به فرد تر باشید می توانید از این محصول استفاده نمایید.شما در استفاده از این کالا هیچ محدودیت سنی ندارید و برای هر نوع کفشی نیز می توانید از آن استفاده نمایید.طرز استفاده از آن نیز فوق العاده راحت بوده و مانند کفی های کفش انرا درون کفش های خود می بایست قرار دهید.دیگر برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی کنید چرا که با داشتن ژل افزایش دهنده قد رسیدن به این آرزو نه تنها یک رویا نیست بلکه راحت تر از ان چیزی است که تصورش را خواهید ک





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: